INSTRUCIÓNS ACTUALIZADAS A 17 DE ABRIL

INSTRUCIÓNS ACTUALIZADAS

martes, abril 14

Comezo do 3º trimestre

Estimadas familias,

Como ben saben, hoxe comeza o terceiro trimestre do curso escolar 2019-2020. Debido á situación extraordianaria que estamos a vivir, poñémonos en contacto con vostedes para amosarvos as últimas novas que temos ao respecto da planificación deste trimestre por parte da Consellería de Educación:



















Adxuntamos ligazón á páxina web: http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30809


Sen outro particular,

Segundo Ciclo.

Ciencias Naturais 3º primaria 14/04/2020

Ola nenas e nenos!
Hoxe traémosvos unha actividade con diferentes propostas de Teachers for future Spain que é moi interesante e entretida:
  • Teredes a resposta a algunhas das cousiñas que investigastes no anterior traballo.
  • Imos pensar que cousas son básicas neste momento que estamos a vivir.
  • Pararemos a reflexionar como nos sentimos.
  • Escribiremos as profesións das persoas que teñen que saír a traballar para que non nos falte de nada.
  • Buscaredes noticias positivas.
  • E, por último, tedes unha lista de cousas que facer para as que non necesitades materiais especiais, son pequenos retos que tedes que  realizar.


Unha aperta especial das vosas profes, que vos botamos moitísimo de menos!
Carla e Pili🌈

Lengua Inglesa: Tercero primaria. 
Semana del 14 al 17 de abril. (Tres clases)

1) As we are coming back from our "Spring Break" or "Easter Holidays" to start this new week you will have a song to move your body and two activities based on the Easter Bunny.

Como estamos regresando de nuestras "vacaciones de Semana Santa" para comenzar esta nueva semana tendrán una canción para moverse y dos actividades relacionadas con el conejito de Pascua.


Hop Hop Little Bunny song.



Label the Bunny. Nombra las partes del cuerpo del conejito.

Let's revise some parts of the body. Draw a rabbit and label its body parts. How many do you remember? (Include at least six body parts). If you can, describe it with a pair of sentences.

Repasemos algunas partes del cuerpo. Dibujen un conejo y nombren las partes de su cuerpo. ¿Cuántas pueden recordar? (Al menos incluye seis partes del cuerpo). Si pueden, descríbanlo con un par de frases.

Just in case.... let's revise them with a video.  Por si acaso.... las repasamos con un video.


2) Read the text about the Easter Bunny and answer the questions, you can copy them in a notebook or sheet of paper. 

Lean el texto sobre el Conejo de pascua y contesten las preguntas, pueden copiarlas en sus cuadernos o en un folio.



When you finish you can invent your own version of the text changing some things and the corresponding picture.
Cuando terminen, pueden inventar su propia versión del texto cambiando algunas cosas y su dibujo correspondiente.


3) Easter Eggs. Huevos de pascua.

Now be creative with this picture drawing of an Easter egg!!! Draw an egg (more or less the size of your palm), and separate it in four sections. Decorate it like this:

¡Sean creativos ahora con el dibujo del Huevo de pascua! Dibujen un huevo (más o menos del tamaño de la palma de sus manos) y divídanlo en cuatro partes. Decórenlo así:

In section 1, draw five circles (red, yellow, orange, green and pink)
En la sección 1, dibujen cinco círculos (rojo, amarillo, naranja, verde y rosa)
In section 2, draw seven triangles (big, small, big, small,...) and colour them as you like.
En la sección 2, dibujen siete triángulos (grande, pequeño, grande, pequeño...) y píntelos como prefieran.
In section 3, draw six flowers (blue, purple, grey, brown, pink and yellow)
En la sección 3, dibujen seis flores (azul, morado, gris, marrón, rosa y amarillo)
Section 4 is free, you choose!!!! We will share our Easter Eggs with our friends later on.
La sección 4 es libre. Los compartiremos con los amigos más adelante.

Nos despedimos con un clásico... We say good-bye with a classic...

SHAKE IT OUT SONG!!!!